Известие

Collapse
No announcement yet.

Пак тази 155-ца! :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от AnastasKOSTOV-REX Покажи съобщение
    Бедна смес
    И при мен се случи 1-2 пъти, да припука, докато не смених темп. датчик на термостата... обаче пак ми се вижда бедна...


    Даването на газ, води до пристрастяване!
    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
    Volvo V50 2.0D by RuBig

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
      Стой далеч от тоя майстор с "петичките"
      Що бе колега може да трябва на сабята да и масажират петичките та да се възбуди и тогава току виж ,че вземе да тръгне ,тя тая верига се е въртяла един милион километра нищо чудно и да е прескочила някой зъб ,ако на Баба са останали още зъби.
      Това е само предположение ,де като се има предвид възрастта на тези автомобили ,нищо чудно сабята отдавна да е избягала и да е останал само калъфа.
      155 2.0 16v МY95 Sport

      Comment


      • #33
        значи сега идвам от пред блока .... когато изклучих горната бобина колата пали и бачка без проблем .... когато пуснах само горната бубина колата прекъсваше и двигателя не работеше добре от ауспуха се чуваше ПУкане ... от тук нататък кво следва с тая бубина?!
        155 rlz

        Comment


        • #34
          П.С. и в двата случая обаче колата гърми в колекторите....
          155 rlz

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от BuR7oNnN Покажи съобщение
            П.С. и в двата случая обаче колата гърми в колекторите....
            Нали написах за бобините... Едната явно ти е сдала багажа или комутатора (това има начин да се тества)..
            Огледаи много добре да не смуче въздух след дебитомера (този големия маркуч и виж отдолу му дали е закачен маркуча дето идва от масления сепаратор абе с две думи го свали и го огледаи много старателно..)
            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от BuR7oNnN Покажи съобщение
              Ами определено съм навит казвате кога и ще ви донеса 1 тон чай с квото искате само да видиме къф е проблема че ми писва

              ---------- Post added at 21:04 ---------- Previous post was at 20:46 ----------

              П.С. Когато паля на студен двигател като подавам газ (зада не изгасне) около акумулатора и филтъра се чува силно пукане при подаване на газ ..... никва идея си нямам дано колегата да насрочи ден и час за чай
              Колега, стига времето да го позволява, аз мога и вдругиден, ще мернем датчиците, ще я закачим на виза, можем и налягането на маслото да премерим и на бензина евентуално..., ей тъй за информация... Ако много се заинатим, можем да свалим капака, да проверим веригата, да я натегнем... Звънни ми 0897634504 - Делян.
              Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
              Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

              България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

              Comment


              • #37
                Днес се чух с колегата и нещата взеха да се избистрят. След като е откачил и закачил куплунга на едната бубина нещата са заспали..., което говори за "жица" - проблем. Наа мен още в началото ми мина през ума, дали при изкипяването на акoмулатора не е олял, някой куплунг или сноп, но реших, че можеби колегата ги е погледнал. Ще се чуем с колегата тези дни, да я докара и да я погледнем по-обстойно...
                Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                  И при мен се случи 1-2 пъти, да припука, докато не смених темп. датчик на термостата... обаче пак ми се вижда бедна...
                  И на мен се ми се видише все бедна,та сложих регулируем.И на 4 бара спи града.Само студена като се запали докато позагрее малко 1-2 минути и парпори като някоя зверски валосана и след това се оправя и се кротва.Е и мако пропушва де,ама по-добре да пропушва отколкота да пука...примерно
                  155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
                  1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
                  GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
                  ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите

                  Comment


                  • #39
                    Е така де, ама тва не е решение...според мен, щото на 4 бар на празен ход налягане си направи сметка колко ще е при напълно отворен дросел, а и колко си тормозиш помпата..., ама ти си знаеш де.
                    Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                    Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                    България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
                      Е така де, ама тва не е решение...според мен, щото на 4 бар на празен ход налягане си направи сметка колко ще е при напълно отворен дросел, а и колко си тормозиш помпата..., ама ти си знаеш де.
                      Мисля ,че на 3 места ви писах за бобини и комутатори да проверите... Току виж после се окаже че и въздух смучела от някъде...
                      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                      Comment


                      • #41
                        Ами незнам колега, аз още несъм я виждал колата, но най-лесно е да откача 4 букси и да им сменям местата. Въпросът е дали иам прекъснат кабел, или някакъв друг електрически проблем. Аз няма да се очудя ако има проблем и със зарядният ток на алтернатора, защото акомулатор не кипи ей така за добър ден...
                        Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                        Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                        България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
                          Ами незнам колега, аз още несъм я виждал колата, но най-лесно е да откача 4 букси и да им сменям местата. Въпросът е дали иам прекъснат кабел, или някакъв друг електрически проблем. Аз няма да се очудя ако има проблем и със зарядният ток на алтернатора, защото акомулатор не кипи ей така за добър ден...
                          Може да изкипи ако си закъси една клетка..
                          Само като идея като я гледате пробваите я с други комутатор и бобина... И пак си мисля за пропуск на въздух някъде.. Свалете и огледаите големия маркуч и ако имате как маншоните (гумените ) на колектора (пукат се от задната страна)...
                          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                          Comment


                          • #43
                            Такааа..., преди малко я огледах колата. Датчик Т на вода - ок, бубини - ок, не изглеждат пробили, не са напукани, нито изглеждат да са прехвърляли някаде по стойката на акомулатора. Не са окъсили вътре намотките - мерих ги, 12.5-13кОм вторичните и 2.0- 2.5 Ом на първичните. Колата сега си работеше ок, като момчето казва, че нямала мощност както преди. По всяка вероятност проблема с прекъсването е от изкипяването, защото колата се е пооправила след сляна на 2-3 бушона от тези които са под дебитомера, и изваждане и слагане на 3-те релета на същото място. По всяка вероятност причината, е че акомулатора е изкипял, а пък той е изкипял, защото колата презарежда - 14.4, на моменти 14.5..., вероятно регулатор. Няма клеясали куплунзи нито на бубините, нито на комутаторите. ТПС-а също го премерих, дава си равномерна крива при отваряне от 0 до 100% без да накъсва или да "скача" съпротивлението. Веригата е хлабава и потраква, като несъм свалял капака, но като я натягаме малко по-нататък ще го отворим да видим дали всичко е на белези... Не съм я закачал на виза, че малко бързах и аз и той, но като рпавим веригата ще я видим.
                            Last edited by Da_Fuse; d.m.y г., 18:15.
                            Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                            Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                            България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
                              Е така де, ама тва не е решение...според мен, щото на 4 бар на празен ход налягане си направи сметка колко ще е при напълно отворен дросел, а и колко си тормозиш помпата..., ама ти си знаеш де.
                              При отваряне на газта имам дори лек пад,но нищо над 4 бара дори и на лимит.А за помпата не се притеснявам,Валбро от Импреза ВРХ.
                              Last edited by AnastasKOSTOV-REX; d.m.y г., 19:46.
                              155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
                              1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
                              GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
                              ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите

                              Comment


                              • #45
                                14,4-14,5 волта не е презареждане. точно толкова трябва да бъде в интерес на истината. а това че си мерил бобините с мултицет на съпротивление, не означава че са ок. налягането на бензина в рейката е константа независимо от оборотите и натоварването на двигателя.
                                точка

                                Comment

                                Working...
                                X